skratta med hjärta och själ eller bara oro?

Gick upp för en timma sen, det är så skönt att komma upp i vettig tid på morgonen. Dagen blir annorlunda om man får en bra start tycker jag.

Jag lyssnar på Peter Jöbacks julskiva - jag bara älskar den

Igår gick maten okej, åt inte bra saker, men jag åt inte mycket alls, så de gick bra!

Kvällen spenderade jag hos min hhallonpuss vi låg hemma hos henne i hennes enorma säng och kollade på film och pratade om en massa saker, till och med magarna flikade in med kommentarer HAHA hungrig-inte hungrig? vem bryr sig liksom.

Det är verkligen så skönt att kunna snacka om allt, kunna skämta om sånt som kanske inte är allt för kul. för visst kan vi skratta ibland.
Det är skillnad på att låtsas ha kul med sina vänner eller att ha kul åt enormt störda saker som vi snackar om och jag verkligen skrattar för att jag vill och inte för att det ska se bra ut.  Jag är så glad åt dig A och jag vet att jag sagt det ganska många gånger nu.

Skämdes lite igår när jag åkte hem och insåg att jag faktiskt var liite sugen på choklad, men jag somnade ganska snabbt ifrån den tanken och idag vill jag inte alls ha igen.

Kommentarer
Postat av: a

HAHA jag var också sugen på choklad. vi skulle kanske inte ha sett just DEN filmen insåg jag sen...

2011-11-06 @ 12:10:12
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/
Postat av: e

sv: jag förstår, och jag är den sista att döma dig, har själv hetsat&spytt varenda dag på lovet :S önskar ajg var stark nog att tvinga mig att behålla det, så att jag fick "skylla mig själv" liksom. kram

2011-11-06 @ 12:17:33
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: Edet

sv: hehe, ja det tyckte jag också :)

2011-11-06 @ 14:38:52
URL: http://luftflicka.blogg.se/
Postat av: Little J

Åh, vad skönt att ha någon man kan träffa irl och umgås med som är "likadan" och förstår !! <3

2011-11-07 @ 17:31:30
URL: http://minimalistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0