Kom hem för ca..

...1 timma sen och efter det har jag bara slappat framför datorn.

Kursen var väldigt lärorik, men även väldigt mycket repetition. Fick reda på att företaget jag jobbar inom är väldigt måna om friskvård så att dem kommer betala mitt gymkort (haha) asbra ju!

Fikade vid halv 11 och det blev en grov fralla med två ostskivor lite smör, gurka, paprika och en kopp kaffe. Kändes helt ok faktiskt. Men jag var väl förberedd.

Idag hoppar jag träningen faktiskt och vilar kroppen. Jag är helt matt, och det känns att det är för att jag tränat så mycket det senaste. Men imon kör jag igen, - dubbelpass? jaa kanske!


Ska hoppa in i duschen nu sen åka iväg med pappsen en sväng och efter de träffa A som sagt. Skönt att ha dagen planerad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud vad du är duktig på att träna, väldigt inspirerande :)

2011-11-03 @ 17:51:18
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: a

orkar vi dubbelpass imorgon? isåfall kör vi väl både medel och dans tycker jag.



pusspusspuss på dig hjärtat!!

2011-11-03 @ 19:59:36
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0