Jävla idiot Sofie



Jaha jaa, inleder tisdagen med buffélunch på restaurang.

moffar i mig kyckling, stekt potatis, massa sås, två brödskivor med smör, grönsaker, flera pepparkakor och en kanna vatten.
Kommer hem och känner att jag borde äta mig proppmätt så jag går lös i paradisasken (förlåt pappa) hittar två gifflar,ett digestivekex, glass med grädde och chokladsås och ännu mer vatten------>SPY!

JAG ÄR SÅ OTROLIGT ÄCKLIG!! OCH JAG SKA JU ÄTA MIDDAG HOS MAMMA OCKSÅ, ÅÅÅH SÅ JÄVLA GENOMTÄNKT.

idiot idiot idiot idiot idiot idiot

Nu ligger vikten på mer än vad den visade i morse. Skitbra ju... jävla skit! Vilken jävla tur att jag inte skriver matdagbok den här veckan.. nee får ta o ställa in mötet med psykologen nu. Får ju fan ångest över att hon ska väga mig varje vecka, fattar hon inte det? kärringjävel. Kan hon inte tänka lite också?

Eftersom jag i alla fall har endel energi kvar i kroppen efter all mat så kommer jag kunna ge gärnet på träningen idag hoppas jag. Jag tänker INTE ligga hemma och tycka synd om migsjälv eller nåt sånt. Nu drar jag strax ner till friskis och kommer igång med ett medelpass igen..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: My

Jo samma här, första året med skilda föräldrar så man får väl försöka fasta innan så man kan äta lite åtminstonde.



Jo precis, kan ju alltid försöka.

Ska flytta om någon månad så det blir nog då jag söker en kontakt förhoppningsvis är dom bättre på det stället än där jag bor nu.

2011-11-22 @ 16:02:02
URL: http://dusagerattdualskarmig.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Nu e jag tillbaka efter någon veckas paus hehe

Hur mår du ?<3

2011-11-22 @ 19:46:59
URL: http://bmisjutton.blogg.se/
Postat av: Ida

svar: ja, fy. inte fan säger man lungt och stilla "okej, då tar jag lite gröt i stället". USCH! man känner sig ju fetförklarad

2011-11-22 @ 23:34:31
URL: http://awishtobeskinny.blogspot.com/
Postat av: Rebecka

Jo det rullar på KRAM<3

2011-11-23 @ 10:56:28
URL: http://bmisjutton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0