allmänt babbel



Det blev aldrig något pluggande, skypade med syster istället vilket faktiskt var behövligt!

Är helt matt i kroppen idag, har visserligen bara ätit lite yoghurt med flingor i morse innan träningen, menmen. Det ska i alla fall inte bli något mer idag. Failade lite halvt igår med godis som jag faktiskt inte spydde upp. Hade kompisen över och fick strunta i det.. men av någon anledning så gick jag inte upp något tills idag (skitkonstigt) det var liksom inte lite godis jag åt, fast självklart inga hetsmängder. Nu är ialla fall allt mitt godis slut och det sista slängde jag faktiskt. Känns skönt att det är borta nu i alla fall. Jag tänker INTE köpa hem något nytt!

Sov lite halvtaskigt inatt så allt jag vill är att få sova och vakna upp till en ny dag. Hej livslust eller vadå?

Längtar tills imon då jag först ska träffa en kompis på a6 sen träna med A och efter det drar vi oss hem till henne för att se Irene Huss ( jag längtar) Kommer bli en jättemysig dag <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas du får sova i natt!:)

2011-11-12 @ 20:24:49
URL: http://blanchettleaf.blogspot.com
Postat av: e

sv: jag är 1.63 :)

2011-11-13 @ 11:00:08
URL: http://truthbetoold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0