tankar

Vill så gärna skriva men samtidigt inte förstöra något, allt jag rör vid förstörs hela tiden, jämt!

Fick ett bryt imorse eftersom jag skulle hålla mitt tal för klassen idag. Jag klarade inte det. Men nu sitter jag i skolan på min utsatta taltid i datorsalen istället. Jag är misslyckad.

Jag är så otroligt besviken på mig själv att jag bara vill förstöra ytterligare saker. Jag vill gå sönder.. Jag är redan delad varför inte bara falla ihop och inte finnas mer. Jag är helt störd! helt förstörd!

Maten har gått bra i alla fall, rättare sagt så har den inte gått någonstans eftersom jag inte har rört mat sen vi var på finlandsbåten i lördags.

Jag är inne på min tredjedags fastande och hittills har det gått bra. Jag är hungrig ibland men inte det minsta sugen.
Jag vill inte mata mig själv när jag inte ens kan utföra något vettigt, jag är inte värd det.

Kommentarer
Postat av: Danni.

Klart du är värd det.

2011-05-25 @ 02:34:21
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0