Tankar



Tjosan!
Jag ska inte sticka under stol med att jag har ätit som en häst idag. Det är så jävla äckligt. Jag säger åt mig gång på gång när jag sitter hukad över toaletten med fingrarna i halsen och kinderna våta av tårar att aldrig någonsin göra om samma misstag... och vad händer? jo jag sitter där likförbaskat dagen efter också. 

Vet ni.. nu är jag trött på det här!  även om jag vet att jag ahr gått ner i vikt den här veckan trots mina misslyckanden så är dethär inte okej längre. Jag tänker förlja med den HÄR bloggen på en tredagars fasta. Börjar från och med imorgon, fast jag ska inte äta något mer ikväll, så är det bara

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vi klarar det här tjejen :)

Kram <3

2011-05-23 @ 00:19:55
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Ja jag känner det också :) tack desamma <3

2011-05-23 @ 16:15:50
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0