Nu ni..

kan tyvärr inte medge att jag varit någon storbloggare nu på sistone, men det har varit så sjukt mycket med skolan och balen som är imon och planering inför student och grejer. Men jag har stora planer, efter balen imon som ni ska få höra om haha. Nee men det här ska nog gå bra hoppas jag.

Har ni hört om skinny girl dieten? lyckas man följa den så vore det ju toppen, fast måste gå ner i vikt tills på tisdag då jag ska till skolsköterskan igen och prata... kan ju inte väga mer då.. vore illa. vad sägs om en fasta sen kanske?.

Vi får se, önska mig lycka till imon

Kommentarer
Postat av: Felicia

Lycka till tjejen!

2011-06-01 @ 13:16:40
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0