Konstateringar

Idag har jag hunnit med ett par lektioner i skolan och träning. Jag är helt slut nu! asså verkligen riktigt slut.

Något som jag däremot inte har hunnit med idag är att äta någonting. Fast jag är inte hungrig.

Jag har tränat ca 6 timmar den här veckan utan att äta någonting alls, har bara druckit tre drinkar om dagen som motsvarar max 150kcal knappt det tror jag för jag snålar med lönnsirapen. dessutom drack jag bara två igår och inte någon idag.
Min kropp skriker efter näring men jag vet inte vad jag vill ge den. För jag vill inte ge den någonting alls. Kanske ännu ett fett träningspass på gymmet!? Men jag klarar snart inte det längre, min kropp känns bara tyngre och tyngre och jag orkar inte ta i lika mycket när jag tränar..

..så frågan är, ska jag äta lite limelax med pasta idag eller ska jag strunta i det? Imorgon kör vi mest styrka och jag brukar inte behöva lika mycket energi till det som till kondition så ska jag vänta tills imon. Men jag är ju inte ens hungrig.


Mamma sa till mig att blunda när jag kom hem idag och oftast brukar hon trycka i mig choklad eller något som hon köpt då så jag bara neeeej jag vill inte äta något, och det var som jag förmodade choklad. Det har alltid varit min största bov men nej den struntade jag i och vet ni vad hon sa då?

Jaha du har en sån där dag då du inte äter så mycket och så vräker du i dig imorgon.. Ursäkta? vafan liksom. Jag vill inte va sån, äckligt är det ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0