Jag vill...



...sova. Jag och mitt sovsnack, men man blir jäkligt trött när man bara sovit ca 9 timmar på tre dygn varav ett var utan sömn. Not good.


Kom iväg till gymmet i morse. Promenerade ner till stan på ca 30 min istället för att ta bussen, sen blev det gym i två timmar innan vi drog oss iväg till waynes för en frukost. Fick riktig ångest där, inte för att jag överhuvudtaget tänkte köpa mat eller var sugen trots att jag var hungrig. Men att inte äta frukost efter att ha tränat i två timmar tycker många av mina kompisar är helt galet.

Åtgärd: jag hade som tur var med mig min lilla drink som inte alls innehåller många kalorier och fick istället dra en vit lögn om att det var en proteindrink med en massa nyttigheter. Ja jag vet helt kass, men vad gör man.

Dessutom sa min kompis när vi konstaterade vikt och sånt att jag gått upp lite i vikt sen jag började tvåan, bytte ju klass då. I alla fall så sa hon att då var jag mer benigt smal och nu normalt smal... jag vill fan inte vara normalt smal, jag ska vara snyggt smal. Det ska det förhoppningsvis bli ändring på.

Jag hatar verkligen att lova mig själv saker nu för tiden. Jag är rädd för att inte kunna hålla det jag lovar, så den här gången håller jag min diet och träning lite mer öppen så att det inte skulle vara helt fail och en förstörd dag för att jag råkat äta lite fil eller nåt. Risken är ju att man tänker att dagen är förstörd och att man vräker i sig istället

långt inlägg..

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: ok ska se den : )

2011-05-03 @ 13:51:16
URL: http://lightasabutterfly.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Ja det får bara gå bra nu ^^

2011-05-03 @ 14:54:05
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0