IN/ UT + dagen



Jag kom precis hem från gymmet igen. Japp igen, har varit där två gånger idag. Känns bra!

Imorse crosstrainade jag som en galning och nu sprang jag som en galning. Jag tror att jag är en galning.

Ska strax hoppa in i duschen och sen plugga någon timma till innan jag hoppas på att däcka i sängen. Imorgon ska jag upp tidigt för att träna igen. Fick dock värsta blåsorna på fötterna idag. Känns inte alls bra. Hoppas att det går över snart. tror dessvärre att det kommer ta tid för jag tänker ju inte sluta träna för att en blåsa ska läka..

 

IN
Lite sallad (gurka,tomat,isbergsallad och lite skinka) ~ 50kcal

1 knäckebröd med pyttelite smör ~ 50kcal

Totalt: 100kcal


UT
1h på crosstrainern

Sprang 6.5km och gick 3.5km på ca 1h 20min



Ska man tro på maskinernas kaloriuträkning så ligger jag -1300kcal nästan så det är ju super.




Tränar jag två gånger om dagen så måste jag äta något innan sista träningen för annars kommer jag inte orka med den tyvärr. Fast bara något lätt såklart. Som idag 100kalorier funkade ju fast å andra sidan åt jag ju igår en massa, dte kommer vara imorgon och på onsdag som jag säkert kommer behöva mer tyvärr. men vi får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0