Hemma igen

Kom hem igår klockan 23.00 från spanien och bestämde mig för att haka på mina vänner när dem skulle ut så det var bara att byta om i bilen, hade ju alla saker med mig så vi stannade ett kvarter bort från stället jag skulle in på., körde en snabb makeover/ombyte i bilen och var sedan redo för en partynatt, hur många tjejer grejar det lixom?? här snackar vi ju inte timmar av fixande. Synd bara att jag såg ut som en fläskig padda på dansgolvet efter allt fettande på gran canaria.. men nu blir det andra grejer


Har en massa att göra i skolan nu eftersom jag rent ut sagt skitit i allt nu ett tag, och det kan man ju egentligen inte göra en månad innan studenten, och allt är det jävla ätstörningens fel som inte ens gett resultat.. så nu har jag planerat rejält dem kommande veckorna.

på måndag ska jag köra igång med en ny diet som jag hoppas kunna hålla. förmodligen skitsvårt men ska göra ett försök och sen ska jag även köpa gymkort. Här ska det trääänas

Klockan är halv 8 på morgonen och jag har fortfarande inte lyckats somna, hur patetiskt?

Godnatt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0