Fin morgon


Ge mig den här tjejens kropp tack!

Har nyss sett soluppgången och druckit min lilla drink, jag råkade ta alldeles för mycket cayenpeppar så det blev lite väl starkt. Men jag har i alla fall druckit upp den nu.
Jag är lite smått irriterad bara för att jag inte har sovit och att få näsblod då var inte höjdpunkten.. endel får ju dte jätteofta men ju brukar typ aldrig få det. Så jävla äckligt, det kommer ju så mycket också så man tror ju nästan att man ska förblöda.

Funderar... ska jag gå till skolan eller sova... svårt val men vill ju trots allt vara duktig så jag går till skolan och riskerar att somna på lektionen.. nee sånt händer faktiskt aldrig mig heller.

Vi hörs väl ikväll då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0