FETTO!



Kände att sötsuget verkligen tog till så idag bestämde jag mig för att få äta lite vad jag vill. Får sån jävla ångest nu men så ligger det till. Fast jag måste såklart spy upp allt efteråt och fortfarande väga 61kg.

Imorgon blir det bara en lunch på stan och en massa träning hoppas jag på. Jag trodde att gymmet stängde vid halv elva idag men det visa sig att det var vid åtta så jag hinner inte träna heller. lite jobbigt läge. Men får köra hårt imon och på söndag. Funderar på att försöka med drinkarna igen nästa vecka. Nackdelen är att man blir så otroligt trött. Jag måste ju orka träna liksom.

Bara jag stanna kvar på min vikt tills imon så är det okej idag. Allt för att undvika hets för det förmodar jag att ingen som läser här gillar.


Kommentarer
Postat av: Ana perfect

Man skulle gå ner mest i vikt och jag vann :) Lovar att berätta om thistle & tan!

2011-05-06 @ 18:48:41
URL: http://anaperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0