En dag fylld av ångest

Sådär... nu har jag verkligen försökt få upp allt jag har ätit idag och vågen visar bara 0.2hg upp sen imorse och förhoppningsvis hinner det försvinna, men om inte så gör det inget för jag har ätit så jääävla mycket mat idag att det inte är klokt.
Så imon tänker jag fasta igen, jag kan koncentrera mig så mycket bättre på allt när jag inte behöver gå runt och tänka på vad jag ska äta hela tiden. Kunde inte ens plugga idag för jag var så upptagen med att tänka på vad jag skulle äta härnäst, det öär ju vidrigt alltså.

Ingen träning har det blivit heller.

Imon MÅSTE det bli både plugg och träning!!

Godnatt

ps. hittills har jag faktiskt gått ner ganska mycket den här veckan. Känns bra i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0