Avbröt fastan idag

Hade jag suttit här i sängen just nu och vetat att magen inte innhöll någon mat idag heller så hade jag varit sjukt nöjd. Fast idag bröt jag fastan och har faktiskt ätit litegrann. Känns helt ok ändå.

Har aldrig testat suschi innan så idag gjorde jag det till middag, fast jag måste säga att det inte alls är något som jag tänker köpa igen, nejnej.


Maten idag:
4 bitar suschi
2 knäckebröd med lite smör och skinka
lite popcorn (low fat)


Känns helt ok faktiskt har ätit ca 500kcal idag och med tanke på att jag fastat i 4 dagar så är det helt ok. Är bara sjukt stolt över mig själv att jag inte har hetsat (än) nee, det ska jag inte göra heller. Har ju till och med varit utan choklad sen i lördags och det är ovanligt för att vara mig faktiskt.

 

Jag har iofs inte tränat något dem här dagarna, bara i måndags litegrann på gymmet, tänkte dra ner en sväng imon i alla fall.

Sovgott!


Kommentarer
Postat av: Danni.

fast köpe-sushi är alltid godare än den man gör själv :p

2011-05-30 @ 02:04:13
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0