Äcklad = Bra

Min lillebror satt och smaskade på såna här chokladbollar med skum. Mamma har varit iväg och kom hem med en hel hink av dem här skumbollarna. Inte för att jag tycker att dem är speciellt goda, men även såna kan ju förstöra om suget skulle ta över någon gång.

I alla fall så tappade brorsan ut 1/3 del av hinken på mitt golv och eftersom jag inte städat på etttag å var det liite dammigt där. Så jag sa att han var tvungen att äta upp dem och att jag skulle trycka i honom dem ( han tyckte att det var en jättekul idé haha) och när jag satt där och tryckte i honom skumboll på skumboll så blev jag riktigt äcklad, och det var det som var meningen faktiskt. Så ja äcklad och färre skummisar är ju kanon.

Ungefär som häromdagen då jag bakade kärleksmums och muffins. jag åt ett par, men sen blev jag så äcklad att jag bara slängde ut allt, geggade ut allt verkligen och blev bara mer äcklad. Tror dock att familjen gärna hade velat ha muffinsen, men det var det värt asså.

 

Fastan idag har gått kanon i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Danni.

dem är ju vidriga, haha.

2011-05-31 @ 03:12:47
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0