Vart tog du vägen?

Kom nyligen hem från skolan. Det känns som om alla har tröttnat på mig. Jag menar, ibland försvinner jag bara för att slippa situationer som jag inte vill vara i och inte vill lösa.

Idag på lunchen i skolan så la jag på fisk och potatis på tallriken. Det är dte godaste jag vet i skolan men något sa verkligen åt mig att inte äta det. helt sjukt. Jag ville ju inte äta det heller iofs så det va ju bra.
Problemet då var j att jag inte bara kunde gå och slänga maten eller inte röra den, så istället sa jag att jag skulle gå på toa, lämnade min fulla tallrik på bordet och dök inte upp förens nästa lektion. Åhhh frågorna då var ju menade att döda mig asså. FYFAN!

Sjukt asså, men jag har aldrig fastat så här länge någonsin. Nytt rekord asså. Är inne på dag 4

Bra gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0