Maten idag





Alltså, hade man satt på denna kvinna ett lakan så skulle hon ändå se fantastisk ut


Jag har inte tränat något idag vilket inte var så bra, bestämde mig för att få min hemtenta färdig först för att det är det som tynger mest och nu är jag klar med den.

Idag har jag i alla fall inte heller ätit så mycket.

2dl lättfil med jordgubbsmak
1 äpple

har bestämt mig för att släppa lite på räkningen med kalorierna för det ger mig ibland sån ångest. Däremot vet jag ju direkt att jag har ätit för mindre än 200 kalorier idag 165 för att vara exakt om inte äpplet vägde lite mer, men ska sluta med det ett tag.

Väga mig ska jag inte heller göra nu på ett tag för lika så det ger mig enorm ångest.

Skäms ihjäl men jag tror att jag väger ca 64 kg nu och det är hemskt!

imorgon ska jag i alla fall röra på mig mer, nu när ångesten efter tentan är över så kommer det gå över.

Det vad hemskt vad jag får ångest... men nu ligger jag ju lite back och måste ta tag i allt på en gång så det är bara att köra. nästa gång jag väger mig får bli om jaa? hmm i alla fall inte förens om minst en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0