Mässa hela dagen



Hej kära bloggisar

Strax sticker jag iväg på uf mässa. Kommer vara borta hela dagen och även imorgon. Usch, dem tar min lördag!
En dag helg är inget att hurra över ju.

Igår bröt jag min fasta. 89 timmar klarade jag så dte är nytt rekord, jag var iofs inte ens ute efter att bryta det så det var ju kanon. Tror tillochmed att det var 90 men vill inte säga det då jag inte är helt säker. så 89.

Att avbryta fastan bidrog självklart till att jag åt mer än nödvändigt men jag gick inte upp särskilt mycket till idag så dte är ok bara jag inte fortsätter. Idag får vi lunch på mässan och är där hela dagen så jag måste visa att jag äter, annars kommer dem fatta varför jag stack på lunchen igår... fast man måste ju inte äta allt precis. Hoppas på bra sallad isåfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0