Komplex

S: alla har komplex, du oxå
Jag: Nej ? eller ja mitt hår är ju jättefult nu
S: Nej, du har komplex för hela din kropp, du tycker att du är fet trots att du är smal som en pinne.
Jag: Nee det tycker jag inte!!
S: jo du satt ju hela förra veckan med din kaninmat ju
Jag: ääh (drar upp min luvtröja och vänder mig om)

S fattar vinken och går iväg med min syster.

Lägg ner, och om ni även tror er veta så säg det inte till mig!! jag vill inte höra.

Hur fan kan dem sitta och säga att jag är skinny när jag är fet? normalviktigt = fet

Jag är inte ens underviktig..

Som förra veckan då både S och syster öste upp en kycklig gryta dem hade gjort som visade sig vara ganska vidrig för att den var för stark och ändå lassar dem upp varsitt berg på tallriken. Vad gör dem sen? mildar smaken med MIN sallad. Det enda jag valde att äta.
Åhh jag är arg!

och, jaaa jag har komplex.

Jag har komplex för mitt hår, för mitt ansikte, mina ögonbryn, mina bröst mina lår min mage jaja okej hela jag är ett stort jäkla fel. Jag är helt fel helt jävla fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0