feelings


Idag mådde jag kanon tills jag insåg vissa saker och blev riktigt jävla deppig. Jag hatar allt!! Varför kan man inte få välja livet precis som man vill ha det direkt? ibland kanske man inte klarar saker som alla andra gör.

..Och för guds skull sluta jämför mig med andra hela tiden.
-hon gör så var för gör inte du det?
-hon klarar det då gör du oxå det.
- var för gör du inte som hon?
-det är väl klart att du kan om du vill, du vill bara inte


HÅLL KÄFTEN FÖRHELVETE.

Jag är väl inte som henne heller?
är det någon mer än ni som gentligen vet vad jag känner?
Är det någon av mina närmsta som vet vad som egentligen händer med mig?
Är det någon av mina närmsta som överhuvudtaget vet att detta inte ät vad jag vill?
Är dte någon som fattar att jag inte vill finnas? inte existera? luft? inte andas, ja? DÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0