Fasta dag 3

Hej på er. Min dator var stendöd imorse.. den blev nog överhettad eller något. Snacka om panik då jag har alla skolarbeten på den och kunde inte blogga heller.

Men nu verkar den må bra som tur är. ska nog ta det lite lugnt med att ha den i sängen ett tag.


Anyway är inne på dag 3 av min fasta. Känns super. Igår var svårt att hålla sig. Tänkte först ta en finncrisp men om jag har bestämt mig för att fasta och sen bryter med en msk yoghurt eller något sånt så är hela dagen förstörd för mig och då slutar det oftast i hets.. Så det var en jäkla tur att jag klarade det. Mår ju kanon idag för att jag vet att jag klarade av det.


Får se hur det går med dagen. Gillar inte att skriva att jag är inne på dag 3 vid den här tiden och inte ikväll när jag klarat av det.. tänk om jag hetsar... Nee nu ska jag ner och fixa iordning en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0