Tränat



Kom nyss hem från stan efter att ha kört ett pass på friskis, det fick bli medel och jag har nu fått bekräftat att armhävningar inte är min grej..
Tänkte cykla ner till stan först men insåg att syrran hade cykeln så jag fick gå både ner till stan och hem igen, var väl iofs ganska bra fick ju en 50min träning till på köpet där ju.

Nu funderar jag på om jag ska äta något eller vänta tills kl 17.00. har satt upp massa tider som jag får äta på och idag har jag missat allihopa hittills så än har jag inte ätit något alls. Fast jag väntar nog tills senare, känner mig inte speciellt hungrig nu och då hinner jag städa på mitt rum också.. livet som arbetslös är allt annat än hårt... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0