Lunch

Har precis käkat lunch, tänkte äta en äggvita och något till, och då kom syrrans pojkvän in med ett ägg stekt i massa smör på en macka och ett glas vatten... jo vattnet fick han ju till idag i alla fall. Spelade i alla fall glad över att han fixade frukost/lunch till mig men slände maten när han stuckit.. så då fanns det inget ägg kvar.

Hade nästan inget alls i kylen idag så jag åt bara lite sallad (utan sallad) gurka,tomat,majs och paprika blev det och min lunch hamnade på 93kalorier. Känns bra. Ska dra ner och träna snart, men är tyvärr inte jättemotiverad och har dessutom ont i huvudet.. not good!

Men men, usch dagarna segar sig fram samtidigt som dem går hyfsat fort?!? hm, är jag den enda som faktiskt saknar skolan lite? måste se till att få något att göra, men får leta jobb efter midsommar. För den tänker jag inte ge upp i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0