I ain´t got no future if i´m going to be fat

Godmorgon!

Vaknade faktiskt tidigt idag och det känns så häääääär skönt att äntligen ha vänt tillbaka på dygnet igen, jag hatar att ligga vaken på natten och inte kunna sova förens vid 5-6 på morgonen och sen vakna vid ett och halva dagen redan har gått.
Tror det beror på att jag jobbade sent i lördags för första gången, slutade strax efter 04.00 på natten och somnade vid 6 men men vaknade strax innan 8 idag pigg, glad och hungrig.

Ska träffa en gammal vän idag som jag inte träffar allt för ofta tyvärr, vet inte riktigt hur vi gör med mat och sånt så jag hoppar frukosten idag just in case, vet ju inte vad vi har tänkt äta senare så det får bli att spara in på kalorierna idag. Kommer förmodligen inte att bli någon träning idag heller då tyvärr men jag kanske kan dra med henne ut på en promenad.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ååå älskar den bilden kollat på den flera gånger ! :D



sv:

Tack jaa det är de som är meningen ! :)

kram

2011-07-28 @ 10:40:10
URL: http://numbersismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0