Förklaring

Hej på er bloggisar!

Nu har jag tagit paus i mer än en månad från den här bloggen. Men har självklart läst alla era bloggar undertiden och har aldrig gett upp min önskan om att bli smal.
Ett tag gick det super för mig och jag kände mig nyttig och gick ner nästan 4kg på två veckor, men så råkade jag äta en glass eller vad det var och föll direkt och började äta och spy igen. Jag vill verkligen inte spy mer, jag bokstavligen talat hatar att spy. Men vad gör man inte liksom, jag kan ju inte bara låta det gosa till sig i magen och göra mig ännu fetare.

Så nu ska jag börja lugnt resten av den här veckan och köra nyttig, regelbundet och max 900kcal om dagen.
Ojj tänker ni nu fan vad mycket.. och klart som fan det är mycket om man vill ha resultat snabbt.. men för att komma ifrån mina dåliga vanor så måste jag börja såhär.

Så nu allihopa kan ni vänta er regelbunden uppdatering här. För nu är jag på G igen







Kommentarer
Postat av: Anna

Jag förstår varför du börjar med så "mycket" att äta, det är nog det bästa du kan göra nu för att kunna gå ner i vikt på långsikt och att det ska hålla ! Så du inte åker dit igen :)



sv:

åå tack, jag ska inte ge upp ! :)

2011-07-27 @ 15:32:11
URL: http://numbersismylife.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Tack så mycket! Jag ska komma tillbaka nu så det blir minus igen :)

2011-07-27 @ 15:54:53
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0