Blir jobb ikväll

Jag missade biggest loser idag bara för att tvn jävlades med mig, crap!

Jaja har nyligen frukosterat, eller hm för tre timmar sen, kunde inte väga och mäta eftersom kompisen sov här inatt men testade sedan med vatten hur många dl som gick i min skål så att jag visste på ett ungefär och jag har ätit frukost för ca 150 kalorier.

Det blev fil med lite musli.

Ikväll blev jag inslängd på ett par timmars jobb, och jag som precis hade vänt tillbaka på min dygnsrytm, men jag antar att jag får vänja mig om jag ska jobba på ett känt uteställe och man förbränner faktiskt ganska bra att springa runt i garderoben, jag blev till och med blöt av svett efter ett par timmar.. fräscht.

Men äsch, jag hade faktiskt kul.

Börjar ju inte förens klockan 22 så jag tänkte ta mig en vända på motionscykeln. Jaa så får det bli.


Haha fråga mig inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0