Sorry? Suit yourself fat ass



Förlåt förlåt, kan inte göra något vettigt idag känner jag. Jag är hopplös på allt.


Sitter och pluggar men får inte in särskilt mycket i huvudet just nu. Eller aah jag får aldrig in något i huvudet känns det som, aaarhh. hatar det!

Igår stoppade jag fingrarna i halsen för första gången, - och jag som lovat mig själv att aldrig göra det.
jo visst jag har gjort det innan men aldrig fått upp något. Men igår var jag så jävla desperat att jag bara ville visa mig själv att jag kunde. Jag fick absolut inte upp mycket men i alla fall något och då kändes det bra att jag inte misslyckades med det eftersom jag försökte. känner mig så dålig då.

Men jag vet ju själv att det absolut inte är bra så jag får absolut inte göra så igen.. nej aldrig!

okej ett par riktigt dåliga dagar har jag haft och jag känner mig som ett levade fläskberg usch tjock är jag TJOCK, FET OCH ÄCKLIG. Kan inte alls kolla på mig själv i spegeln just nu för det enda jag ser är ett fetto som väger alldeles för mycket, det fulaste jag sett på länge Uackk!

Jag har sagt att jag aldrig mer ska lova mig själv saker för att det aldrig håller. Men imon ska jag fan visa mig själv för då faaaaaaaan.

annars kan jag ju bara gå och dö.

- Men hallå jag ser ju att du inte mår bra, säg inte att du tänker på kalorier du stoppar i dig och skit?
- (jag) men vaah? vad snackar du om? jag mår prima kunde inte mått bättre! (stooort leende som sedan göms av mitt hår och förvrids i en grimas)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0