sleeping beauty

På sistone har jag verkligen haft problem med att sova, jag funderar för mycket helt enkelt. Så därför har jag bestämt mig för att inte lägga mig tidigt eftersom jag ändå bara får ligga och vrida o vända på mig i timmar tills jag somnar. riktigt irriterande faktiskt.

På tal om en annan sak som roade mig lite var att för en stund sen så blev min dator sådär jättevarm så man nästan bränner sig på den så jag la den på min miniräknare (ganska stor ful sak från skolan) för att datorn skulle få vila lite på sidorna eller vad man säger kyla av sig haha. men när jag tog bort datorn så var miniräknaren så varm att jag trodde den skulle smälta. Men vem fan behöver matte och miniräknare. plus minus, multiplikation och procent räcker ju.

Nu är tack o lov min feta dag över och jag tänker lägga upp ett matschema en vecka framöver som jag bara måste följa. så det lägger jag upp imorgon. Nu kör vi kalorisnålt om något


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0