Skärp er!!!



Vet ni vad vår lärare sa idag innan en föreläsning vi hade?..
Jo, han sa " den här föreläsningen vara i två timmar, jag hoppas ni har ätit ordentligt" 
Hallå vafan TVÅ timmar klarar dem inte det eller? FETTON! bara för det skulle ju alla börja klaga på att dem var så jävla hungriga, Hallå jag har inte ätit sen i söndags, jag tror jag klarar den där jävla föreläsningen trots allt.

Idag var jag dock nära en hetsätningsattack. 
Klarade det genom att stoppa in det jag var mest sugen på och tugga ett par gånger innan jag spottade ut det igen och satte mig med lite ren buljong soppa istället som gjorde mig mätt ett tag. Men jag ska klara mig till fredag tänkte jag för då blir det Middag hos en kompis. Måste ju inte ta så mycket förhoppningsvis så kanske jag kan välja lite själv sen i helgen vad jag ska äta och sen köra nyttigt i veckan igen.

Kunde inte låta bli att kolla vågen idag. trodde att jag skulle bli besviken, men det blev jag inte. Snarare riktigt glad, har gått ner mer än vad jag trodde.

däremot ser jag det knappt någonstans, magen är inte lika bullig men jag är fortfarande INTE perfekt.

Men jag ska bli.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0