Nu säger jag godnatt




Jag kan ju säga som såhär att något vettigt har jag verkligen inte gjort idag och det var väldigt nära att detta lika väl kunde ha blivit ett ångestinlägg men jag föll som tur var inte för frästelsen.

jag och kompis var nämligen ute och åkte en sväng och då var vi inne på City Gross och köpte choklad(hon köpte) och hon bjöd, men jag sa nej. Våra vanliga turer slutar alltid på ica maxi citygross och mc donalds. Men jag stog emot BRA GJORT

Idag har jag ätit

Lite (väldigt lite)sallad,majs morötter och gurka i skolan till lunch
några kärnor granatäpple
buljongsoppa

tror knappt att det överstigit 50kcal, bra där!

fast det blev ingen träning idag tyvärr. Får ta igen det imon!


Kommentarer
Postat av: elli

sv: kul att det går bra!



fasiken vad duktig du är!

2011-01-18 @ 20:53:53
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0