My opinion



Hon är snygg och smal och helt perfekt. Dessutom var väskan inte helt fel heller..
Snygg outfit faktiskt, med risk att låta som nån modebloggare.

Jag har ett problem här hemma. Mamma är på mig som en galning varje dag om vad jag har ätit och idag när jag sa att jag redan ätit så frågade hon syrran om det va sant.. och jag var tvungen att erkänna att jag ljög. typiskt Jag hatar att ljuga men har gjort det så mycket nu den sista tiden när det gäller mat i alla fall, så jag börjar nästan bli van. Kan vi kalla det en vit lögn istället så känns det bättre.

Men som sagt så har jag alltid hatat att äta mat framför mammas sambo för det känns som han tycker att jag är tjock och ful och alltid går i kylskåpet ungefär, vilket jag inte gör (nu för tiden i alla fall)
Han har alltid råkat hitta mig när jag gräver i frysen efter en macka eller liknande jaja uschusch Don´t like him at all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0