Kalorier och kalorier

...och ännu fler kalorier... USCHUSCH fy på dig!
fast det var typ 1/3 portion mat eller något om det inte var mindre men nu har jag i alla fall tränat och blivit av med en hel del kalorier.
Ska nog träna mer senare ikväll när alla lagt sig, blir nog ett par varv till med hopprepet då, kanske en promenad sen oxå.

Hur som så SKA jag gå jämt eller minus idag.

räknar med att jag ätit 700kalorier (tror att det är mindre) men utgår från det så blir dte i alla fall inte förlite.

skulle ju gymmat och simmat idag men orkade inte, så det blev hemma träning istället. men det funkar ju bra med om man bara fokuserar på vad man ska göra och gör det bra.

Nu däremot sk jag fokusera några timmar på plugg, eller så lång tid det tar i alla fall. Måste ha klart en redovisning tills imorgon.

Senare idag kommer jag lägga in dagens mat och träning. Jag ska vara grym!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0