Jag är inte värd något



Jag ljuger för mina vänner/ familj

Jag sviker mina vänner

Jag tar inte hand om det som betyder mest för mig

Jag tänker bara på mig själv

Jag är inte värd att få äta

Jag är inte värd att få leva

jag är inte värd någonting


Alla är tjuriga på mig och jag vill bara ligga under täcket resten av veckan och inte visa mig förens om flera månader.
Jag hatar när mina vänner är arga på mig. men dem vet ju varför jag inte gjorde det, dem känner mig. Så varför blev det en så stor grej av det. Aaah. Jag hatar dethär




Kommentarer
Postat av: Lith

Du är värd något. Det är jag med. Men idag känns det verkligen inte så. Nya tag imorgon kanske.

2011-01-17 @ 19:47:19
URL: http://lith.blogg.se/
Postat av: .

Du är visst värdefull!♥

2011-01-17 @ 22:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0