Det känns inte bra

Min planering för hela dagen sprack redan imorse när jag valde att stanna i sängen istället för att gå till skolan för en lektion som skulle innehålla en redovisning. Men jag hatar redovisningar, jag gör dem inte. förutom i ämnen jag verkligen måste göra det i. typ svenska, men där har vi alltid minskat grupperna och jag har fått bestämma ganska mycket själv. Det är inte så att jag är dålig ( fick VG+ på svenska nationella)

Idag känner jag mig fortfarande otroligt fet. Jag brukar inte känna mig såhär och jag brukar inte ha så lätt som jag har nu från att hålla mig borta från olika godsaker. Jag vågar inte ställa mig på vågen, min mage är skitstor och låren bara väller ut, usch! känns inte bra idag.

Ska i alla fall försöka hålla mig sysselsatt hela dagen, jag vill bara att dagarna ska gå så det blir helg och jag kan väga mig och hoppas att jag gått ner i vikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0