Morgonrutiner



Ställde klockan tidigt idag men sov fram till 10 ändå.. typiskt, men det blev ju inte så mycket sömn sita dygnet på båten så jag var väl tvungen att ta igen lite förlorad sömn.

När jag vaknade började jag med att göra 100 situps och 100 upphopp i alla fall och sen tog jag en kopp te efter det. Kändes bra. Men sen dess har jag bara suttit här och ruttnat. Mamma kom iofs hem från USA idag så jag har fått höra historier från resan och kikat på massa nytt hon kom hem med.

Vad tror ni jag fick som lite skämt. Jo en ask full med choklad i krokodilform, HAHA säkert jätte gott för en chokladälskare som mig. Men det är just det jag lagt på min förbjudna lista just nu. Men syster blev glad som fick ta ett par i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah...ne...ja vet inte...har provat några men gillade fan inte :(

2011-02-14 @ 16:50:44
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: e

ja, jag fick panik. lyckades åka hem ist och äta hemma. såååå mycket skönare!

2011-02-14 @ 18:41:47
URL: http://skinnyskinnier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0