Långt nattinlägg

Hetsade igår eller aah torsdagen asså. Usch! USCH!

Det var inte riktigt lika illa som det brukar vara, tror jag? men det är klart det är förjävligt ändå.

Det blev massa bröd,godis och kyckling med ris. Jag gillar inte ens ris, vad hände? Ibladn är man verkligen så besatt att stoppa nåt i munnen och tugga på asså. Äckligt ju!

Så idag Fredag, så ska jag fasta igen och isåfall så är det mycket bättre än vad det brukar vara. För annars så brukar jag alltid falla veckan ut om jag väl börjat men det här kommer gå, jag ser förbättringar mitt i allt elende måste jag medge. Jag vet att jag kommer falla igen men det r bara att kämpa sig upp, och ser man förbättringar hela tiden så får man glädja sig åt det.

Men fyfan vad jag åt, jag är så sjukt äcklig asså!

På tal om annat så kan man ju se att jag är uppe och bloggar mitt i natten här.

Jag har vänt på dygnet, måste vända tillbaka det nu så jag ska vara vaken till minst klockan 19.00 i alla fall så blir det nog ändring på det. Hoppas jag orkar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0