in/ut


Tonfisksallad ~ 113kcal

Har inte ätit något mer idag, hade planerat att äta sallad till lunch och sen fil till middag men det blev alldeles för mycket sallad så det räckte till middagen oxå.

Jag hade,
65g tomat
100g gurka
40g sallad
75g tonfisk

Så idag har jag bara ätit 113 kalorier vilket känns bra eftersom jag inte har tränat idag heller GAH!!

Vill ni veta en sak?.. jag är kass, helt jävla värdelös orkar inget längre, mina kompisar undrar vad det är med mig och jag måste säga att jag aldrig tidigare har varit såhär jävla trött,lam,seg skiter i allt lixom. jag hatar det.
Jag kan ju inte ge upp nu. Det går bara inte. Varför kan inte alla bara förstå ibland. Läsa mellan raderna...


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Tack, du med!

2011-02-24 @ 20:14:07
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0