Är det ok att dricka vatten?



Idag erbjöd jag mig att laga mat till hela familjen, (lättare att komma undan med ursäkter då)
Det blev i alla fall pasta med skinka,paprika,broccoli,tomater och cremefraiche ruskigt gott är det och ganska helt ok om man räknar bort pastan och jaa allt utan grönsakerna haha. Åt inget i alla fall, smakade inte ens.

Istället för att äta 300 kalorier idag så har jag fastat idag igen. Känns super. blev faktiskt peppad av det jag sa i förra inlägget, vafan ska en matbit få förstöra hela min dag som jag ändå bara får njuta ca 30sek av utav 24 timmar på dygnet.. sinnes ju.

Kom på mig själv med en lite kul sak häromdagen, jag borstade tänderna och skulle skölja munnen och då blev jag törstig och tog ett par klunkar, då fick jag panik och var tvungen att tänka efter om det var okej att dricka vattnet, sen kom jag på att det va ok och drack vidare. Helt sjukt ju haha, skrattade faktiskt åt det själv. kontroll!

Idag har jag levt på två koppar te och ett glas funlight. Det har funkat ypperligt, är inte ens hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0