ABC 123 HJÄLP



Alldeles nyss kände jag att jag föll igen. Jag ställde mig på vågen och såg ALLT för höga siffror. FYFAN FÖR I HELVETE! FAN VAD ILLA DET VAR.

Har knappt haft tid över till att träna idag heller. Gaaaah! imorgonImorgon IMORGON ska här träääänas.


Maten idag

2 äggvitor, en tomat och ett äpple - 110kcal

1 riskaka - 40kcal

4 chipsbitar - 20kcal

viktväktar middag - 181 kcal

Intag - 451kalorier

Skulle ju hålla ett intag på 500 eller mindre idag på min ABC-diet så det har jag ju gjort. Dag två avklarad

Sen gick jag en promenad på 45min - ca 200 kalorier

så ligger på ca 251 kcal idag. Hade jag inte vägt mig så hade det känts bra men nu faan!

Imorgon ska jag äta 300 kalorier... får se hur många jag äter av dem för på torsdag är det fasta som gäller och på fredag 100 kalorier. Ska jag fasta alla dagar istället?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0