22 Februari och jag är störd

Ska köra mitt godmorgoninlägg nu.. försov mig imorse, hade bestämt mig för att inte gå men gjorde det ändå. Men jag kom bara 5 min sent i alla fall. Imon måste jag nästan strunta i att gå för jag är inte klar med en rapport som skulle vara klar tills idag. Hon kommer mörda mig. Jag är död...

...jag är redan helt jävla död. Har sovit så konstigt nu de senaste nätterna att jag inte orkar något alls. fyfan.

Vågen visade minus idag i allafall :) mest vattenvikt förmodligen men det går neråt och det känns så jäkla skönt. Tänker aldrig mer se min startvikt igen ALDRIG!

Jag skippade lunchen i skolan idag, det var köttbullar och stuvade makaroner, men tänkte först ta några köttbullar, men vet ju inte alls vad det är för typ eller innehåll eller något, så jag åt läkerol istället.

Nee nu måste jag rycka upp mig och ta tag i lite saker (om jag ens lyckas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0