Yes! i´m on the way



Det var sjukt nära på att jag skippade träningen idag, men jag lyckades pallra mig ner ändå till sist och nu mår jag super. Okej önsketänkande, är så otroligt jävla tjock att det är svårt att glädjas när fettet bara väller över byxorna hela tiden.. men det känns åtminstonne bra att jag kom igång, då kanske det blir lättare imon, jag älskar ju att träna men nu över julen har jag blivit så jävla lat.

Dag två på abc-dieten är över och jag har ätit för ca 400kalorier idag. Yoghurt och kesella har det blivit.

1h promenad och 1 pulspass

Är helt ok ändå.

Hade inbrott hos mamma idag btw.. andra gången, fast dem smet iväg igen när dem hörde att mamma och G var hemma. Lite äckligt det där faktiskt. Har ju inte varit borta och kollat om dem tog något från mitt rum än som låg närmst där dem tog sig in.

ibland undrar man hur bra koll idioterna har för första gången vi hade inbrott så var vårat hus folktomt i ett par timmar bara och vi är en rätt stor familj så det är alltid någon hemma. Men just den helgen så var alla borta just då och dem tog då chansen att bryta sig in.. efter det skaffade vi larm på vårat hus och vad händer då? joo dem tar sig in på enda stället där larmet inte går om man bryter sig in... är inte det rätt lustigt??


Ska nog ta mig en dusch strax och sedan hoppa i mysisarna och läsa eller spela the sims en stund.


Kommentarer
Postat av: N

Oj :o hoppas allt är bra med er!

2011-12-27 @ 22:24:36
URL: http://neverthinenough.blogg.se/
Postat av: s

detsamma måste jag säga :)! vad har du för viktmål om man får fråga?:) <3

2011-12-27 @ 23:06:32
URL: http://sameoldpath.blogg.se/
Postat av: s

Samma här, jag vill inte ner så långt som förut, orkade inte träna då ^^ så jag vill kunna vara nöjd vid 49 men jag vet att jag inte kommer bli det :( jag är 169, du då?:)

2011-12-28 @ 00:11:50
URL: http://sameoldpath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0