vad som förväntas av en till jul

Shit! Har varit igång hela dagen = inte likt mig, hehe.

Gick upp riktigt tidigt eftersom jag skulle skjutsa mormor till sjukhuset, medans hon va där passade jag på att baka muffins till henne som hon fick när jag hämtade henne sen och hon blev superglad.

Sen har jag gått och småstädat i huset en massa innan syster kom hem för att baka lussebullar med mig. Så det har vi gjort i ett par timmar nu. Tyvärr åt jag alldeles för många.. men jag tänker inte spy upp dem ändå. Jag ska försöka hålla mig.

Dagens intag: 3 lussebullar
2 pepparkakor
Några bitar choklad

Känns surt.. men ska i alla fall ner och träna vid 20.00 så då känns det lite bättre i alla fall.

Surt att vi ska baka imorgon också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0