Dag 3 på ABC-dieten

Landar ganska precis på dagens intag idag faktiskt, 300kcal.

In:
1 burk kesella 1%
1/2dl minikeso
2dl mini yoggi

Ut:
1h promenad
1h 30min gym

Borde vara nöjd men..det är jag inte, bara för jag fick för mig att träna i 3 timmar idag och bara har tränat två och en halv. Typiskt! Men fick galet ont i höften när jag gick idag?!? det liksom strålade upp på något konstigt sätt som gjorde att det nästan var omöjligt att gå, väldigt lustigt faktiskt..

Asså min mage är typ fortfarande svullen trots laxering både natten till måndag och tisdag (bara för att bli helt ren lixom) och bra mat i tre dagar nu. Hoppas det lägger sig tills på lördag i alla fall. den brukar vara platt redan efter första dagen, men å andra sidan var det länge sen jag åt som en gris utan kompensation....(...) så jag antar att jag får räkna med det.

Nyårsfesten är kirrad nu i alla fall.
Först hade jag faktiskt tänkt att vara tråkig nog att bara vara hemma, men nu blir det lite fest hos en gammal klasskompis istället. Hon och hennes syskon fyller år 1 januari sen så det bli liksom dubbelt firande. japp hon är trilling. Så det blir nog superkul tror jag faktiskt.
Jag kommer dessutom dricka alkohol OCH äta där. Känns sådär, men får väl också ge ABC en liten paus på en dag.


Kommentarer
Postat av: S

jag ska också ha pause på ABC dieten en dag :)

2011-12-28 @ 19:53:06
URL: http://twoofme.bloggplatsen.se
Postat av: s

tack för att du bryr dig! tack för att jag har nån som förstår <3! Jag har inte hetsat ännu men jag är 99,9 procent säker att jag tänker göra det, har dukat upp mitt lilla bord och lagt chokladen på kylning, har inte hetsat ordentligt på över två veckor, jag brukade ju köra varje dag tidigare... Och det känns som att jag verkligen vill köra en sista hets nu innan nya året, förstår du?:( men egentligen så vill jag ju inte... aah du fattar..

Jag åt lite för mycket till middag enligt mitt tycke, och det tyder på att jag är påväg att hetsa tyvärr :( jag känner verkligen att jag måste spy, gjorde det nyss men nu finns det inte mer att spy då måste jag ju fylla på :( ååh vad jag hatar livet...<3

2011-12-28 @ 20:27:21
URL: http://sameoldpath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0