Glöm inte bort att du är värdelös.. värdelööööös, värdefull? Jag?

Skit dag, Skit dag. En totalt värdelös dag...


Två av mina bästa kompisar kom och ringde på dörren idag helt utan förvarning för att lämna en försenad present till mig. Den hade tydligen inte varit färdig. Vet ni vad jag fick?!

Ett armband med en liten platta på där det står Valuable. Så otroligt fint<3 Dem vet ju liksom om det här lite halvt och dem sa att dem trodde att jag kunde behöva påminnas lite oftare om det. Åh vad jag älskar dem. Synd bara att jag är en sån kass kompis just nu bara.


Btw: funderar på en fasta nu till helgen. Skulle verkligen behöva det. Skulle jag klara det tro. ååh skulle så gärna vilja fasta fre-sön

Kommentarer
Postat av: Alice

Sv: Det ska tydligen fungera milt laxerande, och finns som kosttillskott, exempelvis tillsammans med kalcium och d-vitamin (som jag tar).



Jag unnar mig ju en massa! Frukt, bär, grönsaker osv... Ja, det är det enda som behövs. :3

2011-12-01 @ 23:11:06
URL: http://kampflicka.blogg.se/
Postat av: J

Vilka fantastiska vänner du har. Ibland glömmer man hur viktiga ens vänner är tills de påminner en genom att bara finnas där trots att man själv är osocial o.s.v =)

2011-12-02 @ 13:43:02
URL: http://emptyispure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0