Dubbelpass



Precis efter att jag skrev förra inlägget så kom brorsan hem hit och jag insåg då att han skulle kunna skjutsa ner mig till friskis så kulle jag hinna med ett step pass innan pulspasset vid 20.00 ikväll. Sagt och gjort. Fick slänga på mig kläderna för att hinna ner i tid. Men jag han.
så det blev dubbelpass och en promenad på 45 minuter idag, känns super.

Men dem där jävla lussebullarna kommer väl göra att jag går upp en massa tills imon... typiskt!

Fick brev från psykkärringen idag, hon hade bokat in en ny tid till mig på måndag, trots att jag inte bett om det. Jaja får väl gå då..

Kommentarer
Postat av: WB

Du är duktig. Styrkekram!

2011-12-06 @ 21:58:03
URL: http://whatisbeautiful.blogg.se/
Postat av: sun

Svar; Ja det känns kanske okej då jag lagt ribban på tusen. Men när det blir mycket småätande så känns det som att man äter mer än vad man egentligen gör. Kram

2011-12-07 @ 10:14:09
URL: http://sunniest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0