Den första snön



Inatt la sig den första snön här där jag bor. Jag kunde inte sova inatt så jag satte på Peter Jöbacks julskiva, hällde upp ett glas julmust light och satte mig på golvet i köket framför vårat element och kollade ut på snön, samtidigt som jag läste julrecept på olika saker som jag och syster ska baka innan jul. riktigt mysigt.

Idag väntas bak hos mormor, det blir dem där vanliga tråkiga bullarna som hon vill ha och dem orkar jag inte med idag.. jaja
Ikväll blir det träning också i alla fall. Känns skönt.

Ska nog lägga mig i sängen en stund och läsa lite innan jag verkligen måste gå upp.

Kommentarer
Postat av: M

Låter asmysigt!! Och thank god för julmust light! <3

2011-12-06 @ 21:16:50
URL: http://storlekzero.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0