christmas week



Godmorgon kära ni.

Sitter med en stor kopp kaffe och ska precis titta på senaste avsnittet av julkalendern. Jag ycker faktiskt att dem har lyckats med den i år.
Idag har jag endel saker att ta tag i så som att julstäda lite på mitt rum, ställa fram några tomtar som kan få en skymt av mitt patetiska liv i några veckor framöver, köpa jeans till lillbrorsan som han ska ha på sig till jul
(han har alltid snyggast kläder på sig i skolan eftersom han har två systrar som fixar allt till honom)

Vi har även köpt en bok till pappa som man ska fylla i en massa minnen i och sådär, skulle egentligen ha gett den till farsdag men syrran var i Miami då så det får bli julklapp. Men det är ett tips. Mamma blev i alla fall superglad när hon fick boken, tror till och med att hon började gråta för att hon blev så rörd hehe.


Kommentarer
Postat av: S

ja jag köpte en sån till min mamma på morsdag. inte ett öga var torrt :) dem är mysiga.

2011-12-19 @ 22:41:28
URL: http://todaytomorrowforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0