Träääning

Okej, jag var totalt jävla äcklig igår och hade jag fått välja hade jag gärna fastat idag, meeen, vi ska fir mormor och sen ska vi tydligen fika hemma hos henne också igen.. hoppades att hon hade köpt hallontårta, för jag hatar hallon men tydligen har hon köpt prinsesstårta, den enda tårtan jag faktiskt äter. ATTANS!

Kommer i alla fall inte bli lika illa som igår, och jag har ju i alla fall tur som annars jämt kan komma undan utan att äta hemma eftersom vi inte kan äta alla tillsammans då tiderna inte stämmer riktigt, så sen ska jag bli grym! imorgon blir det nog bara flytande, typ yoghurt och sånt för på måndag ska jag väga mig för första gången på skitlänge, usch kommer inte våga.

 

JAJA till saken, kom nyss hem efter att ha tränat

30 min på träningscykeln

60 min jogging 8km ( trodde aldrig jag skulle klara springa en hel timme, men jag tror det är huvudet som sagt åt mig att jag inte kunnat det tidigare för jag hade lätt kunnat springa längre)

60 min promenad fram och tillbaka från gymmet.




Idag lever jag på att jag har sprungit 8km utan paus en hel timme, kanske inget stort för er, men för mig är det det!

Kommer vi inte hem för sent ikväll kanske det blir en promenad till, kommer ju äta tårta.. Hallå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle aldrig klara av en timme på löpband, har ännu inte klarat mer än 5 min :(

2011-08-06 @ 19:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0