Torsdag

Ny dag nya möjligheter, som alltid.. haha

Har nyss varit nere och kört en vända på träninscykeln, ( de går alltid bättre om om man startar dagen med träning)
tänkte hoppa in u duschen sen men lillsyrran har blockerat badrummet så jag får väl vänta en stund antar jag.

Sen ska jag ner till stan och möta upp mamma för lunch och troligtvis så ska vi ut och promenera en sväng sen, hon vill gå på dumme mosse så vi får väl se ( typ massa mossa med vatten under så det känns som att gå på en vattensäng typ, hur nu det känns haha men jag tror att jag jämförde likvärdigt.)

Kommer troligtvis träffa hhallonpuss idag också. Kul att hon flyttat hit tycker jag.

Verkar dessutom som om länkningen inte funkar.... hmm jaja BESÖK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0